Werkzaamheden vervolgd

30 november 2012 - Zjytomyr, Oekraïne

Goedenmiddag allen,

Mijn dagelijkse bezigheden zijn de afgelopen week minder spannend geweest. Ik heb niet persee minder meegemaakt, maar waar ik de vorige keer bij de supermarkt moeite had om normaal af te rekenen ging dat deze keer wel goed. Ik had geen winkelbedienden die achter me aan liepen met gevallen boodschappen en ik had geen tasje nodig want die had ik in mijn zak :P

Kortom, geen leuke winkelverhalen. Ik heb wel een nieuwe muts gekocht. Nog geprobeerd af te dingen, maar dat lukte niet. Ik zag er te rijk uit denk ik. Het is echt een lekkere muts met een zachte voering :P Tegen echte winterse temperaturen beschermend.

Afgelopen zondag heb ik meegezongen in het koor. Inmiddels ben ik er een beetje aangewend dat er in de dienst door andere mensen een lied wordt gezongen. Ik vond het dus niet spannend ofzo. Ging prima. Volgende week staan er twee hele mooie nummers op het programma. Ik zal dan even zorgen voor een link. De kerkdienst wordt hier namelijk live uitgezonden en er zijn daarna nog filmpjes van terug te vinden. KerkTV :P

Verder zijn woensdag het bestuur en nog wat andere mensen langsgekomen in het Anker. Het was een hele happening. Er werd een lekkere maaltijd gemaakt en iedereen had zijn beste kleren aan. Sommigen waren echt een beetje zenuwachtig. Ze waren goed in de stemming. Een bewoner ging zelfs een gedicht voordragen :P Kortom, een gezellige dag :)

Momenteel heb ik ook even geen internet in Het Baken. Daarom weinig updates. Ik verwacht op korte termijn dat weer te hebben, dus dan kan ik weer vaker jullie bijpraten. Volgens mij vergeet ik namelijk nu wel het een en ander.

Een beetje kort verhaaltje, sorry daarvoor, maar ik ga mijn leven beteren en ff beter bijhouden wat ik meemaak :)

Groeten,

Ps Post krijgen is echt leuk!! Dus bedankt!! :):D

1. Petra:
    30 november 2012
    Ha Robert!

Zo te horen ben je gewoon lekker gewend daar en loopt alles prima:-)!
    Ik zou zeggen, lekker zo door gaan;-)!

Groetjes!
  2. Will:
    1 december 2012
    Hoi Robert,

Weinig tijd voor nieuwsberichten is een teken dat je genoeg te doen hebt. en nu zit alweer ruim de helft van je verblijf er op. Dat de laatste periode je ook veel voldoening mag geven. Hartelijke groet van ons alle.
    Will
  3. Pa:
    2 december 2012
    Na de avonddienst was het zangavond in de BBK. Ik miste je.